Familieejet virksomhed stiftet i 1993.

Vi fokuserer på kundetilfredshed og ærlighed. Gennem vores mange års erfaring leverer vi resultater af højeste klasse.

Fra Danwi A/S til serviceU

serviceU blev grundlagt i 1993. Under navnet Danwi og grundlægger Jørgen Wilk, etablerede virksomheden sig som leverandør af professionelle rengøringsløsninger til storkøbenhavnske erhvervskunder. Allerede dengang var det vores ambition, at være en ærlig og personlig samarbejdspartner for vores kunder.

I 2010 overtog Jørgens søn, Daniel, ansvaret for virksomheden. Èn af de ting Daniel fik øje på, var små og mellemstore virksomheders udfordring med effektivt at indkøbe serviceydelser relateret til kontorbygningen. På denne baggrund lancerede virksomheden en indkøbsplatform og hele virksomheden skiftede navn til Officeguru. Platformens formål var og er fortsat, at samle og simplificere virksomheders indkøb og drift af serviceaftaler til én integreret løsning. I flere år levede service- og platformsforretningen side om side, hvor begge dele af forretningen profiterede af den fælles indsigt der blev skabt for i sidste ende at skabe en (endnu) bedre serviceoplevelser for kunderne.

I 2022 valgte vi at foretage en mere tydelig opdeling af virksomheden, så serviceforretningen igen får sin egen identitet. Ejerkredsen er stadig den samme, vi bor i samme hus og visionen er fortsat fælles, men det var vigtigt for os at skabe et set-up, hvor både service- og platformsforretningen får individuel opmærksomhed, så vi kan udvikle os til at være aller bedst til det vi hver især laver. serviceU er fortsat partner på platformen, som er vores primære kommunikationskanal med kunder. Da vi skulle vælge et navn, var det vigtigt for os, at der i navnet ligger en forpligtelse til det vi brænder aller mest for - nemlig at levere en stærk serviceoplevelse til vores kunder.

Således er serviceU i dag en rendyrket serviceforretning med fokus på rengøring til erhvervskunder på det storkøbenhavnske marked. Vi har ambitioner om mere og optages hver dag af hvordan vi skaber bedre serviceoplevelser. Vejen dertil er mennesker, det er vi slet ikke i tvivl om, og det er med dette fokus at vi udvikler vores forretning - fra menneske til menneske.

Et lille men stærkt hold!

Service og kundeoplevelser skabes af mennesker. Derfor har vi samlet et hold af medarbejdere, som går op i at skabe netop dét for dig. Her ser du hvem vi er. Desværre var der ikke plads til billeder af alle vores dygtige assistenter, som udfører det egentlige arbejde, men vi håber at måtte præsentere dem for dig ude på pladsen en dag.
Selim Dzemaili
Customer Care Manager
Tillak Bhatta
Customer Care Manager
Monica Goos
Customer Care Manager
Abas Youssef
Customer Care Manager
Ahmad Hajjo
Customer Care Manager
Pia Clasen
Økonomiansvarlig
Amir Sehat
Customer Care Manager
Sayed Samak
Head of serviceU
Christina Lund
Uddannelses- og kvalitetschef
Skal du med på rejsen? Se stillinger

Du finder os i København.

Det er her, vi har kontor, og du er altid velkommen forbi til en kop kaffe. Men allerhelst er vi ude hos vores kunder, for det er her, vi skaber værdi.

4.6
Trustpilot
24/7
Support
275+
Tilfredse kunder

De bedste har serviceU med på holdet

Vi hjælper virksomheder med at fokusere på dét, de er bedst til.